ايضا موضوع الطابور الخامس ...
انا شخصيا متصور ان كل واحد عايزين يوده في داهية
يضحكوا عليه و يوقفوه في الطابور الخامس
ما هو الطابور الخامس و لماذا اطلق عليه هذا الاسم
و ما هي الطوابير من الاول الي الرابع
و هل هناك طوابير اخري مثل السادس و السابع..
عايز و لو لمرة واحدة افهم ..
نريد من لديه القدرة و الفهم ان يشرح لنا
و يمتنع الغير فهمانيين
سؤال صريح مريح ليس فيه اي اسقاط
و لا يحتمل المداعبة
فنحن نعيش في ابهي عصورها
ملحوظة القول بطابور العيش او الانبوبة او ماشابه ..
اضاعة للوقت و تحويل الامر الي نوع من الهزل
نريد ولو لمرة واحدة ان نقدر عقولنا
و نفرح ان الله اعطانا عقل و نشكره عليه سبحانه
ملحوظة القول بطابور العيش او الانبوبة او ماشابه ..
اضاعة للوقت و تحويل الامر الي نوع من الهزل
نريد ولو لمرة واحدة ان نقدر عقولنا
و نفرح ان الله اعطانا عقل و نشكره عليه سبحانه
حسن محيى الدين







































